מעוניינים בהוספת רצפת טרצו? הנה הכתבה שכדאי לכם לקרוא

ניווט מהיר

רצפת טרצו הייתה בשימוש עוד מהמאה ה-16, בזמנים בהם עובדי בנייה בונציה נהגו לערבב חימר יחד עם שאריות של שברי שיש, כאשר השילוב של חומרים אלו בעצם אפשר להם לרצף את בתיהם במחיר נמוך מאוד. מאז, רצפת טרצו עברה כברת דרך ונכנסה לתערובת אשר כוללת חומרים אחרים, כאשר בימינו יש ניסיון להפוך את אותו התהליך לירוק הרבה יותר. לאחר תקופה מסוימת, רצפת טרצו הפסיקה להיות שכיחה, אם כי חשוב להדגיש שמרצפות מסוג זה חזרו להיות פופולריות בין היתר בשל הסגנון הקלאסי שלהן, שהפך להיות סגנון מבוקש ואהוב בכל בתי ישראל. אז מדוע כדאי להוסיף רצפת טרצו, מהן היתרונות הטמונים בדבר ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

 

כך תעבדו נכון

בעת בה אנו מדברים על רצפת טרצו, חשוב מאוד לציין כי קיימים מספר סטנדרטים מקובלים בעולם באשר לריצוף מסוג זה. תחילה, חשוב מאוד לציין כי יישום של אריחי הטרצו יתבצע בהדבקה, כזו אשר תיערך אך ורק עם דבק אוטם אשר מונע ספיגה קפילרית. מומלץ גם להשתמש בדבק אשר תואם את הנחיות היצרנים השונים כאשר מדובר על הדבקה של אריחי טרצו גדולים. 

 

אז למה דווקא רצפת טרצו?

לשימוש בריצוף טרצו יש מספר יתרונות, כאשר אחד הבולטים שבהם הוא העובדה כי הדבר מביא איתו אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות של שילובי צבע וחומרים שונים שכן, שברי הריצו יכולים להגיע בכל תצורה, החל משיש ועד קוורץ. נוסף על כך, חשוב מאוד לציין כי ריצוף טרצו הוא ללא כל ספק אחד מסוגי הריצופים העמידים והחזקים ביותר הקיימים בימינו, כך שמדובר בעצם על השקעה ארוכת טווח שתוכל להבטיח לכם כי הריצוף שלהם יהיה עמיד לאורך תקופת זמן ממושכת. נוסף על כך, ראוי לציין כי מאחר וטרצו עשוי באמצעות חתכים, הוא אפשרות קישוט ועיצוב נהדרת. במידה ואתם מעוניינים בהוספה של ריצוף טרצו או רוצים לקרוא בעיון עוד תוכן איכותי מסוג זה, תמיד תוכלו לבקר ב-frp.co.il.

קראו גם את אלו:
רוצים לפרסם תוכן באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

שתפו עם חברים
פופולרי באתר